Lifestyle

Periuk Kuali Anti-Calar Dan Tidak Melekat

Kuali Hangus

Pernahkah anda mengalami situasi di atas..?? Selalunya terjadi kalau sambil masak ada macam-macam lagi kerja yang dibuat sehinggakan kita lupa tengah masak. Bila dah lama-lama sampai terbau hangit barulah sedar tengah masak lauk kat atas dapur. Bila dah hangit, dah tentu kuali atau periuk berkerak dan kadang-kadang sampai berarang, habis berasap satu rumah.

Masalah bila periuk/kuali hangus ni bila kita nak membersihkannya punyalah susah dengan kerak tebal dan melekat kuat. Kene sental pakai berus dawai berkali-kali dalam masa yang agak lama barulah kotoran akan hilang. Boleh jadi lenguh tangan dibuatnya.

Kalau pakai cara lama kuali atau periuk itu akan dipanaskan semula dan diisi air untuk membuatkan kerak yang ada itu kembang dan lebih mudah untuk dicuci. Ia akan memerlukan masa yang agak lama dan tenaga yang banyak untuk menghilangkan kerak yang hangus itu. Ada juga yang menggunakan sabun yang kuat yang boleh menanggalkan kerak degil tetapi ia agak mahal harganya.

Di sini saya nak kongsikan sedikit tip bagaimana nak menghilangkan kesan kerak hangus yang degil itu :

Advertisement:

Knife Sharpener

7 TIPS MUDAH MENGHILANGKAN KESAN HANGUS KUALI/PERIUK

1. Guna Sabun Mandi.

Mula-mula, potong sabun mandi kepada 4 atau 6 bahagian (bergantung pada saiz kuali atau periuk/kuali anda) dan rendamkan periuk/kuali dalam besen bersama sabun mandi itu (1 bahagian untuk luar periuk/kuali dan 1 bahagian untuk dalam periuk/kuali). Biarkan sabun itu kembang dalam beberapa minit dan larut ke dalam air. Selepas itu tekan 1 bahagian sabun kepada kerak bahagian luar dan 1 lagi pada kerak di bahagian dalam kuali/periuk itu. Kemudian sental menggunakan berus periuk dawai dan ulang sehingga bersih.

2. Cuka

Sekiranya kesan hangus pada periuk/kuali itu tidak berapa tebal, cukuplah menggunakan campuran cuka dan air dalam nisbah 1 cuka dengan 3 air. Panaskan semula periuk/kuali itu sehingga ia mendidih dan kacau sehingga kesan hangus itu tertanggal.

3. Minuman Berkarbonat

Biasanya menggunakannya untuk kesan hangus disebabkan gula. Rebus menggunakan minuman berkarbonat dengan api yang perlahan selama lebih kurang 2 jam dan kesan gula yang hangus akan tertanggal dengan sendiri. Bagi kawasan yang terlalu tebal, gosokkan menggunakan senduk kayu untuk menolong menanggalkan kesan hangus itu.

4. Tomato

Cara ini memerlukan anda meninggalkan periuk/kuali anda semalaman setelak dilenyekkan dengan tomato yang tidak terlalu masak. Asid yang terkandung dalam tomato itu akan meleraikan kesan hangus itu dan menjadikannya lebih mudah untuk disental menggunakan berus.

5. Garam Kasar

Didihkan air menggunakan kuali/periuk yang hangus itu dan masukkan garam kasar. Kemudian kacau sambil menggosiokkan kesan hangus itu menggunakan senduk kayu.

6. Garam dan Limau Nipis

Cara ini sesuai untuk menghilangkan kesan hangus di bahagian belakang/luar kuali/periuk anda. Gaul garam dan air limau nipis sehingga mendapat cecair yang pekat dan sapukan ke bahagian luar periuk/kuali dan biarkan selama 2 jam. Kemudian letakkan sedikit air dan sental.

7. Cuka Makan bersama Baking Soda

Ianya sesuai untuk menghilangkan kesan hangus pada bahagian dalam periuk/kuali anda. Mula-mula didihkan air di dalam kuali/periuk itu dan kemudian masukkan satu cawan baking soda. Setelah didapati kerak hangus itu sudah mula menjadi lembut, boleh la matikan api dan mula menyentalnya menggunakan sudip kayu bersama-sama dengan span kasar.

Advertisement:

Teknologi Menyelesaikan Masalah Kesan Hangus Pada Periuk/Kuali

Di zaman yang serba canggih sekarang ini, pembuat dan pengeluar periuk/kuali telah menemui cara membuat periuk/kuali menggunakan bahan-bahan yang tidak mudah dilekati kotoran terutamanya kesan hangus dari masakan. Terdapat pelbagai jenama pengeluar terkemuka yang anda boleh dapatkan dalam pasaran terutamanya dari pengeluar kuali leper (pan) yang telah menggunakan bahan anti melekat kotoran.

Di sini saya ingin menyarankan satu produk keluaran Korea yang telah berjaya mengeluarkan produk kuali/periuk anti-melekat kotoran menggunakan 7 lapisan bahan termasuk 6 lapisan serbuk batu. Ia amat mengagumkan , denngan rekaan yang cantik di samping lebih ringan dari produk periuk/kuali anti-melekat kotoran yang ada di pasaran.

Advertisement:

14 Pcs Wrench
DIY Tool Set
Multi Purpose Jumper

Memperkenalkan kepada anda :

ECORAMIC  Stone Pan

Ecoramic (2)
Ecoramic (3)

Memang betul-betul lebih ringan dan tahan calar dari pan yang pernah saya pakai sebelum ini. Ia juga dilengkapi dengan penutup bersais 28cm dan boleh digunakan untuk 2 lagi pan Ecoramic (sais 28cm) yang lain. Ia juga lebih menyihatkan masakan anda kerana periuk ini membebaskan Sinar Infra Merah yang dapat membasmi kuman dalam masakan dan mempunyai lapisan luaran yang bersifat Anti-Bakteria.

Ecoramic (5)

Pan ni mak saya membelinya semasa promosi di TV dengan harga yang jauh lebih murah dari harga pasaran. 3 pan berlainan isipadu bersama dengan 1 penutup dengan harga RM169 aje masa tu. Harga pasaran ialah lebih kurang RM700 kalau beli satu-satu. Penutup aje berharga RM40. Untung la mak saya beli masa promosi tu.

Ecoramic (10)

Perkara yang menariknya tentang pan ini ialah ia mudah dibasuh dan ia tak calar walaupun di gosok kuat-kuat dengan berus dawai. Dalam iklan masa kat dalam TV sampai masak paku dalam pan ini dan digosok pakai mesen tajam pun tak calar. Disebabkan ia amat berkualiti tinggi dan berkesan, saya bercadang nak pasarkannya kerana say memang AMAT YAKIN dengan keberkesanan produk ini untuk memudahkan kerja-kerja di dapur.

“Nampaknya Dapur Anda Akan Lebih Sempurna Dengan Adanya Produk Ini”.

Ecoramic (4)

Tonton Video Ini :

Dapatkan dengan harga diskaun sekiranya membeli 3 biji pan berlainan isipadu bersama penutupnya dengan harga yang lebih murah di link/butang di bawah (atau klik pada gambar yang disediakan di bawah) :

Advertisement:

Ecoramic 3 pans colour

Advertisement:

TEFAL Store

Hubungi Saya Di Sini :

E-mail: ainudin.mohamad@gmail.com

Website:  easylivingbiz.com

Advertisement:

Lain-Lain Produk Kesihatan :

Tri-Factor Formula®

Tri-Factor Plus®

RioVida®

Tri-Factor Chewable®

BelleVie®

Glutamine Plus®

GluCoach®

Cardio®

BioEFA®

Pro-TF®

TF Renuvo®

Advertisement:

Mosquito Trapper

Topik Berkaitan :

Sertai (Like, Follow & Share) halaman FB “Easy Living” untuk pelbagai tips :

ELB Click Here

Advertisement:

Advertisement:

Super Tough Smart Watch
Super Tough Smart Watch

Advertisement:

Lifestyle

Pengasah Pisau Era Baru

Advertisement:

Knife Sharpener (6)

          Adakah anda menggunakan pengasah pisau cara lama? Ia benar-benar memerlukan usaha untuk mengasah pisau anda dan mengambil masa yang lebih lama juga. Anda perlu menumpukan perhatian apabila mengasah pisau sebelum anda mencederakan diri anda sendiri. Teknik juga diperlukan untuk mengasah pisau anda dan ia membantu memendekkan masa mengasah pisau. Yang paling penting ialah anda mesti menggunakan air untuk membasahkan pisau anda dan batu asah supaya dapat membuat kerja dengan lebih mudah dan bersih.

Knife Sharpener

“PriorityChef Knife Sharpener” dibuat untuk mengasah Pisau Lurus dan Bergerigi, 2-Tahap Pengasah Permata (Diamond Wheeled System System), dapat Mnegasah Pisau Yang Tumpul & Karat Dengan Cepat, Selamat dan Mudah Digunakan.

  • PILIHAN CHEF PROFESIONAL. Lupakan pengasah yang lain. Jika anda sedang mencari alat penajaman/pengasah yang berkualiti tinggi, ini adalah sistem Pengasah Terbaik di pasaran hari ini. Produk ini akan memastikan setiap pisau keluli anda akan sentiasa tajam. Dapur anda tidak akan sempurna tanpa ia!

Advertisement:

Bright Flash Light
DIY Tool Set
Multi Purpose Jumper
  • BERGAYA, REKAAN ERGONOMIC DAN PEMBINAAN KUKUH. Dengan sistem penajaman 2 peringkat, anda boleh menggilap bilah anda seperti ketajaman pisau cukur. Produk ini juga direka untuk keselesaan. Lapisan pelapik yang tidak licin di bahagian bawahnya menawarkan penyerapan getaran yang lebih banyak manakala batang pemegang yang ergonomik memberikan cengkaman yang selesa dan mudah kepada tangan anda. Ia adalah alatan pelengkap yang sempurna di kebanyakan dapur!
Knife Sharpener (2)
  • SELAMAT DIGUNAKAN DAN MUDAH MENGGUNAKANNYA. Produk ini mudah digunakan. Cukup dengan hanya meletakkan bilah pisau anda pada slot mengasah dan saksikan hasil ketajaman seperti pisau cukur dalam beberapa saat sahaja. Ia juga selamat untuk digunakan dan boleh digunakan untuk mengasah semua jenis pisau, termasuk pisau keluli “tahan karat” berkualiti tinggi.
Knife Sharpener (4)
  • MENGHIDUPKAN KEMBALI PISAU LAMA ANDA. Mengapa menghabiskan lebih banyak wang membeli set bilah pisau yang baru? Dengan produk ini, anda boleh mengitar semula stok simpanan lama pisau anda dan mengasahnya semula dengan mudah sahaja.
Knife Sharpener (5)
  • JAMINAN 100% KEPUASAN ATAU WANG AKAN DIKEMBALIKAN. Kami menjamin pembelian anda dan menjamin bahawa anda akan menyukai produk yang hebat ini. Tetapi jika anda masih tidak berpuas hati dengannya, sila hubungi agen pemasaran kami. Kami dengan senang hati akan memberikan anda 100% bayaran balik dengan segera tanpa sebarang soalan ditanya!
12-21

Hubungi Saya Di Sini :

E-mail: ainudin.mohamad@gmail.com

Website:  easylivingbiz.com

Advertisement:

Dapatkan Di Sini Juga :

Advertisement:

Knife Sharpener
Knife Sharpener (3)

Topik Berkaitan :

Advertisement:

Sertai (Like, Follow & Share) halaman FB “Easy Living” untuk pelbagai tips :

ELB Click Here

Advertisement:

Advertisement:

Super Tough Smart Watch
Super Tough Smart Watch
Lifestyle

Penyedut Minuman Tahan Karat

Advertisement:

KATAKAN “TIDAK” KEPADA PENYEDUT MINUMAN PELASTIK….!!!!

8 BATANG PENYEDUT MINUMAN YANG BERSESUAIAN MENGIKUT KEPERLUAN ANDA : Diameter 0.2”. 2 batang 10.5” penyedut minuman lurus dan 2 batang 10.5” penyedut minuman bengkok untuk minuman 30oz, 2 batang 8.5” penyedut minuman yang lurus dan 2 batang 8.5” penyedut minuman bengkok untuk minuman 20oz. Dilengkapi dengan 2 batang berus pencuci 9.5” yang mudah digunakan. Kepelbagaian bentuk dan panjang penyedut minuman ini sesuai digunakan untuk gelas 20oz dan 30oz dalam pelbagai acara dan situasi dan jenis minuman seperti kopi, soda, ais kacang, smoothie, minuman ringan, protein shake, cendol dan lain-lain lagi.

Stainless Steel Straw (2)

DIPERBUAT DARI BESI TAHAN KARAT BEBAS KOTORAN: Penyedut Minuman EHZNZIE tahan calar ini direka di Amerika Syarikat (reka bentuk tahan calar yang eksklusif) dan diperbuat daripada keluli tahan karat berkualiti tinggi 100%. Tidak merosakkan gigi atau bibir anda, rasai pengalaman menikmati minuman dari logam yang boleh digunakan semula. Tidak berkarat dan berbau. Jaminan kelulusan FDA bahawa anda menikmati minuman yang selamat dan sihat!

Stainless Steel Straw (3)

Advertisement:

Solar Watch
Thor Edition

KANTUNG YANG MUDAH DIBAWA: Dengan kantung mudah dibawa, anda boleh membawa penyedut minuman anda untuk menikmati minuman kegemaran anda di mana sahaja anda pergi. Sama ada anda berada di dalam kereta atau restoran atau di majlis keramaian, sebelum tidur, BBQ, berkelah, di pejabat, dalam perjalanan dan banyak lagi. Nikmati kehidupan anda dengan penyedut minuman mesra ala mini pada bila-bila masa dan di mana sahaja anda berada. Ia juga akan menarik perhatian rakan-rakan anda.

Stainless Steel Straw (4)

BOLEH DIGUNA SEMULA DAN MENYIHATKAN: Kita harus berkata “TIDAK” kepada penyedut minuman plastik yang tidak menyihatkan! Seperti yang kita tahu, sebaik sahaja plastik mencecah suhu tinggi, ia akan melepaskan bahan toksik, yang beracun kepada tubuh kita. Sebaliknya, penyedut minuman keluli tahan karat kami bebas toksik, tanpa alkali dan tiada lapisan lilin, selamat dan menyihatkan. Penyedut minuman keluli tahan karat bebas kotoran yang boleh diguna semula ini adalah pilihan terbaik untuk minum harian! Hebat untuk penjagaan alam sekitar. Penyelesaian yang hebat tanpa perlu menggunakan lalu membuang penyedut minuman pelastik.

Stainless Steel Straw (5)

JAMINAN 2 TAHUN: Penyedut minuman keluli tahan karat bebas kotoran kami diperbuat daripada keluli tahan karat gred 18/8 untuk kegunaan makanan, diluluskan FDA, bebas bpa, boleh digunakan semula dan membasuhnya menggunakan mesin basuh pinggan dengan selamat. Dilengkapi dengan 2 berus pembersih yang mudah digunakan. Kami juga menawarkan perkhidmatan produk jaminan membeli tanpa bimbang dengan jaminan 100% wang dikembalikan. Jika anda mengesan apa-apa bau dan rasa dari penyedut minuman ini, sila hubungi kami pada bila-bila masa dan bayaran balik akan diberikan kepada anda pada bila-bila masa! (**Sila basuh dengan berus pembersih sebelum menggunakannya).

Advertisement:

Advertisement:

Hubungi Saya Di Sini :

E-mail: ainudin.mohamad@gmail.com

Website:  easylivingbiz.com

Advertisement:

Day Cream
Night Cream
Anti-Acne for Men

Topik Berkaitan :

Advertisement:

Sertai (Like, Follow & Share) halaman FB “Easy Living” untuk pelbagai tips :

ELB Click Here

Advertisement:

Advertisement:

Super Tough Smart Watch
Super Tough Smart Watch

Lifestyle

Revolusi Makanan Tambahan

Advertisement:

Saya telah membantu orang-orang seperti anda untuk mendapatkan semula tahap Kesihatan Normal mereka hanya dalam masa 2 Minggu sahaja..!!

“Bioteknologi pendidikan dan pembinaan sistem imun Paling Unggul satu-satunya dalam ilmu Perubatan dan Kesihatan.”

  • Apa Sahaja Yang Kita Ambil Yang Dapat Meningkatkan Sistem Imun (Daya Tahan Penyakit) Akan Membantu Kita Mencegah dan Merawat Penyakit.
  • Menjaga IMUN = Perawat TERBAIK.
  • Banyak yang tidak tahu bahawa ubat-ubatan konvensional (sintetik) hanya bertindak menghilangkan gejala penyakit tetapi tidak menyembuhkan sumber penyakitnya.
  • Ubat (dadah) hanya menyebabkan penyakit bersembunyi dalam tubuh badan kerana pesakit tidak lagi akan merasa gejala penyakit yang dihidapinya. Pesakit merasa seperti sudah sembuh padahal penyakitnya menjadi semakin parah.

“KUNCI KESIHATAN ADALAH DENGAN MENGUATKAN SISTEM IMUN”

Immune Booster (2)
  • Sebelum melakukan apa-apa, kita perlu focus pada “IMUNITI” (kekebalan terhadap serangan penyakit).
  • Oleh itu, sebelum anda mengambil sebarang Makanan Tambahan (supplements) untuk meningkatkan kesihatan anda, mulakan dengan sesuatu yang boleh menyokong …..

“SISTEM IMUN”

  • Kajian Sains telah membuktikan bahawa BADAN kita mempunyai keupayaan yang menakjubkan untuk “KEKAL SIHAT” dengan adanya …..

“SISTEM IMUN”

  • Fungsi “SISTEM IMUN” adalah untuk melindungi kita terhadap “Cabaran Kehidupan” harian dan memastikan kita sentiasa “Sihat dan Kuat”.
new_graph

Keupayaan Transfer Factor™ Tri-Factor® Formula.

penting

Kajian telah membuktikan bahawa Transfer Factor™ Tri-Factor® Formula mempunyai keupayaan yang tinggi meningkatkan Sistem Imun (Daya Tahan Penyakit) badan. Ia meningkatkan sebanyak 283% (hampir 3 kali ganda) aktiviti sel-sel imun (Natural Killer, NK cell).

– 3.7 kali lebih dari Mangosteen (Manggis).
– 1.4 kali lebih dari Transfer Factor™ Classic.
– 5.8 kali lebih dari Plant Polysaccharide (Gam Arab) dan IP6 (kacang soya).
– 6.6 kali lebih dari Cendawan Shitake dan Echinacea (Daun Belalai Gajah).
– 10 kali lebih dari Formula Cydoryceps.
– 11 kali lebih dari Colostrum (susu awal lembu asli).
– 17 kali lebih dari Sistem Endokrin badan.
– 18 kali lebih dari Noni (Mengkudu) dan Aloe Vera.

Transfer Factor™ Tri-Factor® Plus® Advanced Formula pula mempunyai keupayaan sebanyak 1.5 kali ganda dari Transfer Factor™ Tri-Factor® Formula.

Dengan PERBANDINGAN yang diberikan, ia boleh menunjukkan tentang “PENJIMATAN” yang banyak sekiranya dikira dari segi Harga berbanding dengan bahan-bahan yang lain.

_20171029_224620

Advertisement:

Lips Balm
Foundation
Eye-shadow

Transfer Factor ™

LEBIH MENJIMATKAN..!!!

Advertisement:

flagship-product

“Ubat-ubatan (dadah) hanya MENYEMBUNYIKAN penyakit sahaja.”

800 x 470

Kajian Saintifik selama 7 Tahun (1992 – 1999).

196 produk-produk terkenal telah dikaji selama lebih 7 tahun untuk menguji kebolehan mereka dalam menguatkan system imun. Antaranya adalah :

Spirulina – Colostrum
– Lingzhi. – Chlorella
– Ginseng – Astragalus
Aloe Vera – Ginkgo Biloba
– Alfalfa – Noni Juice
Echinacea – Wheat Grass
Bee Pollen – Grape Seed Seed
– Reishi Mushroom. – BeePropolis
– Garlic/Ginger – Shitake Mushroom
– Maca Root – GotuKola
– Lecithin. – Grean Tea
– Shark Cartilage – Milk Thistle
– Royal Jelly – Saw Palmetto
– Ma Huang

Transfer Factor™ ” Mempunyai Potensi Yang Lebih Baik Untuk Meningkatkan Sistem Imun. tf_david

Mengenali Apa Itu Transfer Factor™ (Lihat Video).

watch_video_now_red-200-x-119

Transfer Factor™.

Molekul Transfer Factor™ adalah benar-benar unik. Molekulnya bersaiz <10,000 Dalton. Ia mengandungi maklumat yang boleh dipindahkan dari satu sistem imun ke sistem imun yang lain. Ini bermakna bahawa badan anda boleh meminjam pendidikan imun yang diperlukan untuk MENGENALI, BERTINDAK dan MENGINGATI ancaman dan tekanan luaran yang tidak diingini. Produk 4Life™ Transferceutical benar-benar menyediakan produk yang TERBAIK dalam sistem sokongan imun.

  • Semua mamalia dan burung mempunyai Transfer Factor™ secara “SEMULAJADI”.
  • Susu awal (kolostrum) semua mamalia mengandungi Transfer Factor™.
  • Transfer Factor™ memindahkan “Imuniti Pasif” kepada bayi yang baru lahir membuatkan bayi itu akan mendapat “Kekebalan Terhadap Penyakit” sama apa yang ibunya ada.
tf-extract-kesihatan

Advertisement:

Transfer Factor™ Tri-Factor® Formula.

tri-factor-formula
  • Ultra Factor XF™ merupakan Transfer Factor™ yang disaring daripada Kolostrum (Susu Awal) Lembu menggunakan kaedah penapisan “Ultra-Filtration™ “.
  • Ovo Factor™ pula merupakan Transfer Factor™ yang disaring daripada Kuning Telur Ayam menggunakan kaedah penapisan “Ultra-Filtration™”.
  • Nano Factor™ pula merupakan saringan kedua dari Kolostrum (Susu Awal) Lembu menggunakan kaedah penapisan “Nano-Filtration™”.
  • Penapisan ini akan mengasingkan bahan-bahan lain seperti Hormon, IgG (antibodi), Air, Peptida (lain-lain protein) dan Lemak.
transfer-factor-science-of-4life-14-638

Advertisement:

Bright Flash Light

ADAKAH SISTEM IMUN ANDA BERFUNGSI DENGAN BAIK….????

Nilai Sebenar Transfer Factor™.

Sebenarnya ia amat berharga sekiranya dibandingkan hasilnya dengan perubatan Moden.

_20171029_224557

Advertisement:

Casio Bluetooth Solar Watch
Bluetooth Solar Watch
Thor Edition

Dapatkan Di Sini :

Nama Produk :

Transfer Factor Tri-Factor

Transfer Factor Plus

NOTE:

  • Ia BUKAN Ubat, Serum, Vaksin, Kolostrum, Hormon, Steroid, Enzim, Vitamin dan Galian.
  • 100% SEMULAJADI & HALAL.
  • Dapatkan dahulu KHIDMAT NASIHAT KESIHATAN PERCUMA dari kami sebelum menggunakan produk.
  • TIDAK SESUAI digunakan bagi PENERIMA ORGAN.

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.

Advertisement:

Transfer Factor

Advertisement:

winners4life-16-728.jpg

Sejarah Penemuan Transfer Factor™.

4-life-research-new-310614-38-638

  • Dr. H.Sherwood telah membuat penemuan yang menakjubkan pada tahun 1949 sewaktu beliau mengkaji “tuberculosis”.
  • Dr. Lawrence sedang cuba memastikan sekiranya ada komponen dalam darah yang boleh memindahkan keberkesanan tuberculin dari satu penderma tuberculin yang pernah mengalami sakit dan telah sembuh sehinggalah penderma yang baru dijangkiti penyakit.
  • Apa yang dia jumpa adalah pecahan dari molekul halus mempunyai kemampuan untuk memindahkan keberkesanan tuberculin kepada penerima yang belum pernah dijangkiti penyakit dengan cara menginjet ekstrak dari darah putih (leukosite) daripada penderma yang pernah dijangkiti penyakit dan telah sihat kepada penerima yang baru dijangkiti penyakit.
  • Dia menemui bahawa ekstrak ini mempunyai factor yang berupaya memindahkan kekebalan system imun (daya tahan penyakit).

Transfer Factor™ Merupakan Penemuan Sains Sedunia Yang Diiktiraf.

Tertulis dalam buku rujukan doctor-doctor, majalah kesihatan dunia dan juga telah dikaji oleh saintis dan para ilmuan (lebih 3,000 kajian makmal seluruh dunia).

Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sebagai produk “Makanan Tambahan Kesihatan” dan mempunyai Sijil Halal Antarabangsa (IFANCA).

fb_img_1467702487130

Digunakan secara meluas di Klinik-Klinik dan Hospital-Hospital di Rusia.

russian-ministry-of-health

Hak Cipta terpelihara produk 4Life™ Research dengan Sijil Paten Antarabangsa.

Advertisement:

Pendaftaran Syarikat.

Screenshot_2017-07-23-03-48-09

Pendapatan Sampingan Bersama 4Life Transfer Factor™.

watch_video_now_red-200-x-119

“Making 4Life Transfer Factor® for the World”

Show Me The Money..!!

Ramai yang sudah tahu tentang keberkesanan produk untuk meningkatkan KESIHATAN.

Rata-rata menyatakan ia bagus tapi MAHAL. Sememangnya yang bagus itu mahal.

APA KATA SAYA TUNJUKKAN CARA MENDAPATKANNYA SECARA PERCUMA, TIAP2 BULAN…!!!

DAN PENDAPATAN BERTERUSAN..!!

3 Langkah Mudah - 1100 x 1100

Advertisement:

Peluang Perniagaan :

(12)-2
clickhere-uparrow-blue

Pengedar DIPERLUKAN :

1. Masukkan Maklumat dengan betul terutama Nombor Akaun Bank untuk pembayaran Bonos Penjualan.

2. Sila Masukkan Nama dan ID Pengedar Di Atas Di Ruangan “Enroller” dan “Sponsor”.

3. Masukkan Alamat Email anda untuk mendapatkan anda “melog masuk” ke laman web 4Life Research. Ia juga membolehkan anda mengaktifkan “Laman Web Peribadi” anda sendiri di “My4Life” secara PERCUMA .

DAPATKAN LAMAN WEB (INTERNATIONAL) PERIBADI ANDA SECARA PERCUMA DENGAN “MY4LIFE”.

Untuk Maklumat Lanjut, boleh hubungi saya di Facebook saya.

Guarantee :

Product Guarantee-1

TF Tri-Factor (01) by Ainudin

3 lagi produk yang membantu dalam “Penjagaan Kesihatan”

Adakah Doktor Anda Menyatakan Badan Banyak Toksin…!!?

3 produk yang membantu dalam “Detox Badan”

Advertisement:

Dapatkan Di Sini :

Nama Produk :

Transfer Factor Tri-Factor Formula

Transfer Factor Plus

Advertisement:

Transfer Factor

Hubungi Saya Di Sini :

E-mail: ainudin.mohamad@gmail.com

Website:  easylivingbiz.com

Advertisement:

Day Cream
Night Cream
Anti-Acne for Men

Lain-Lain Produk Kesihatan :

Tri-Factor Formula®

Tri-Factor Plus®

RioVida®

Tri-Factor Chewable®

BelleVie®

Glutamine Plus®

GluCoach®

Cardio®

BioEFA®

Pro-TF®

LivRite®

TF Renuvo®

KBU®

BRN®

RiteStart Men®

RiteStart Women®

NutraStart®

RiteStart Kids®

Energy Go Stix®

MalePro®

Topic Berkaitan :

Advertisement:

Sertai (Like, Follow & Share) halaman FB “Easy Living” untuk pelbagai tips :

ELB Click Here

Advertisement:

Advertisement:

Super Tough Smart Watch
Super Tough Smart Watch

Advertisement:

Lifestyle

Body and Skin Care Trending 2020

Advertisement:

           Kali ini saya ingin menceritakan tentang produk keluaran Atomy keluaran Korea. Kepada sesiapa yang tak pernah dengar pasal produk ni atau terlepas peluang untuk tahu lebih lanjut tentang Atomy Skin & Body Care ni pasti akan teruja akan keberkesanannya.

        Ia adalah produk yang dikeluarkan menggunakan teknologi nano yang canggih bagi memberikan kesan penyerapan pada tahap yang OPTIMUM. Tidak hairanlah ramai pengguna produk Atomy Skin & Body Care ini akan menjadi bertambah-tambah cantik, anggun, menawan, jelita dan gorgeous.

Ada yang blur-blur nak pakai macam mana kerana Atomy Skin & Body Care mengeluarkan berbagai-bagai produk untuk tujuan yang spesifik bagi menyasarkan permasalahan pada muka dan badan anda. Saya akan share serba sedikit macam mana nak guna produk ni bagi mencantikkan wajah anda.

Anda Pasti Terpesona Dengan Wajah Baru Anda….!!!

ATOMY SKINCARE

Evening Care Set.

Atomy Skin Care (2)

Ok, memula kita gunakan Deep Cleanser Atomy Skin & Body Care untuk membersihkan wajah anda sehingga ke liang pori. Deep Cleanser ni tak berbuih seperti cleanser yang biasa kita gunakan tetapi ia amat efektif dalam bab-bab pembersihan muka.

Anda akan rasai dan nampak kesan perubahannya walaupun baru pakai Deep Cleanser Atomy Skin & Body Care. Lepas tu pakai pulak Foam Cleanser Atomy Skin & Body Care. Yang ni memang cleanser yang berbuih banyak walaupun menggunakannya dalam kuantiti yang sedikit dan baunya juga wangi.

Baru 2 step aje wajah anda akan kelihatan lebih cerah dari yang sebelumnya.

Ia sangat MENGKAGUMKAN…!!!

Untuk step yang seterusnya, pakai la pulak Peeling Gel Atomy Skin & Body Care. Ia adalah sejenis scrub tapi kesannya berbeza dengan scrub yang biasa kita pakai kerana lepas pakai (urutan muka) baru rasa kesan Particle Scrub ni.

Step yang seterusnya adalah menanggalkan celaan dan “Black Head” pada muka anda dengan menggunakan  Peel Off Mask Atomy Skin & Body Care. Memang terasa kesegarannya apabila memakai mask ni yang sejuk dan tidak memedihkan kulit anda apabila memakainya.

Selepas dah tanggalkan Peel Off Mask Atomy Skin & Body Care, anda dapat lihat “Black Head” yang dah tercabut dari wajah muka anda. 

Skin Care 6 System.

Atomy Skin Care (1)(1)

Setelah dah cabut Peel Off Mask, sapukan Toner Atomy Skin & Body Care dan last sekali boleh la letakkan BB Cream Atomy Skin & Body Care. BB Cream ni boleh pakai waktu malam dan ia tak la putih sangat.

Yang lain-lain produk dalam Skin Care 6 System tu boleh la digunakan pada waktu lain yang sesuai oleh pemakai.

Sekian, Terima Kasih… : )

Advertisement:

Lain-Lain Produk :

Atomy Skin Care

Atomy Skin Care (9)

Advertisement:

Atomy Skin Care (3)
Atomy Skin Care (4)
Atomy Skin Care (5)
Atomy Skin Care (7)
Atomy Skin Care (6)
Atomy Skin Care (8)
Atomy Man (1)

Atomy Body Care

Atomy Body Care (1)
Atomy Body Care (6)

Advertisement:

Atomy Body Care (2)
Atomy Body Care (5)
Atomy Body Care (4)
Atomy Body Care (3)
Atomy Body Care (7)

Advertisement:

Bright Flash Light
Atomy Body Care (8)
Atomy Body Care (9)

Atomy Healthcare

Atomy Healthcare (5)
Atomy Healthcare (4)
Atomy Healthcare (1)
Atomy Healthcare (3)

Advertisement:

Atomy Cleaner

IMG-20181005-WA0043_1
IMG-20181005-WA0040_1
IMG-20181005-WA0016_1
IMG-20181005-WA0017_1

WATSONS Products

SILKY GIRL Products

Advertisement:

Atomy Skin Care

Advertisement:

Hubungi Saya Di Sini :


Phone / WhatsApp: 
019-2320666   (Siti Romla)

SyaQist Mawar Online Boutique

12-21

Topic Berkaitan :

Sertai (Like, Follow & Share) halaman FB “Easy Living” untuk pelbagai tips :

ELB Click Here

Advertisement:

Super Tough Smart Watch – Military Spec
Multi Purpose Jumper

Advertisement: